2014年7月31日星期四

我要做護士 各大醫院面試攻略

分享醫院面試

法國EN:筆試->小組->個人->WAITING LIST
到試場又填多份差唔多既表 +身高&體重, 之後就開始做卷
-中作文100字:日本核故對生態既影響 (answer based on biology knowledge)
-英作文100字:屋企人對你想做護士的意見
-數學:-+x/ 冇計數機
-常識MC:醫療事故
-交卷時又要對咪個講多次早晨+名

6個人一組, 人事部+護士學校校長+修女
-修女問 -住邊/塔咩車黎/要幾耐/ (主要想知你住得遠唔遠 P.S你住新界都好,吹到好快就黎到)
-開始討論: 啟德郵輪碼頭, 
-再問 -點解揀法國/法國比到你咩感覺 (宗教, 講到天主教有幾好, 修女有幾咁關心D病人)
-有冇D咩相關既經驗: 急救,etc
-仲報其他咩護士課程 (sure lar)

-比左一個畫板叫我畫咩都得
-人事部+護士學校校長+修女
-普通傾計,修女問 -點解想做護士 -屋企人做咩工作 -其他護士學校有冇消息 -如果RN收你揀邊個 (我屋企好窮 冇錢 但你地有資助 所以RN收我我都唔揀)
-護士學校校長問: 身體程況/ 有冇拍拖 /男朋友讀書OR做野

P.S 要自費BODY CHECK, 買書, 制服, 得實習先有津貼 約6千


養和

早上個人
下午小組-

護士學校校長+老師 
-校長問 -屋企情況 -傾下我DSE成績 -點解想做護士 -報左咩COURSE
-小組:校長話冇準備問題 , 自己討論 
-參觀LAB: 有一層係課堂 又有一層係LAB 

P.S 養和所有野都唔收錢 BODY CHECK, 制服讀緊書個個月(未實習) YR1都有 7千幾, YR2 8千, 讀完再比免息貸款 讀埋個DEGREE RN


HA 面試

小組

英文答一條問題 冇限時 我知道有幾條既問題:
-男&女護士邊個優勝
梗係答各有各好啦

中文小組討論
-能力定學歷重要 (各有各重要)

後記:
一定一定要去醫院做義工, 因為咁先有經歷, 同埋識得好多外人唔識既TERMS 面試果時達出黎
面試果陣唔好怕羞, 大膽D講自己既理想抱負, 反正都冇人笑  




5 則留言:

  1. 想問問法國、養和面試模式?以英語面試?還是只於個人才以英語面試?
    謝謝!

    回覆刪除
  2. 我想問OUHK登記護士面試題目會問咩 ?

    回覆刪除